För jag inte har bloggat

 
Okej, tja. Såååå vad har hänt senaste veckan/veckorna... Hade min födelsedag, blev utbjuden till balen i ett otorligt gulligt sätt. Jag åkte till cheer comp, kom in 4 av 42 teams. Jag.. har varit i skolan.. Fyllt 17, hade en födelsedag "fest" haha (inte ens en fest hahahah) där jag och mina vänner bowlade! 
Japp det var väll det... Skolan rullar, började track (Friidrott) det är allrid kul. Hade drama show förra veckan, spelade kille. Vad otroligt roligt! Drama började i Novermber så det var långt och värt det :) 
 
Ja det var väll allt.. Haha alltså ärligt så finns det inte så mycket :) Ska till KOTO senare, puss! 

Kommentarer
Postat av: Pappi

ÄNTLIGEN!! :-)

2014-03-31 @ 11:53:07

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0