Going off to drama

Ska till drama snart, kanske om 10 minuter eller något. Blir kul, vi går igeom repliker nu. Jag har typ bara 2 haha för jag är en bakrunds dansare, men jag spelar "man 1" och "second man" haha. Och ja, jag spelar kille. ska ha en mustache eller hur det nu stavas. Kommer vara den sexigaste killen av dom alla, helt klart. Haha nej driver. 
 
Sen kommer jag hem, mår inte så bra. Hostas upp mina lungor och huvudet gör ont. Coolt. Så ska hem och vila. Igår var jag med Helene, vi bakade världens mets äckligaste kaka man kunde smaka. Gjorde lite fel.. 
 
Have a nice day.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fellaaannnnnnnnnnnnnnn

How come att du alltid spelar en kille..... hahahaha

2014-01-26 @ 21:19:16

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0