Skypar med min bror

Sitter och skypar med min broder. Saknar honom faktisk lite, kanske mycket.. Dagen var helt okeeej. Gick ut med Sally och Lucy (Host mamma och syster) och åt pizza at Pizza Palace. Otrolig good pizza där alltså! Annars då.. Livet rullar.
 
Har bara 3 månader kvar, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Hatar det mer än vad jag vill hem faktiskt. Säger gång på gång "If my friends and family could move here, it would be awesome" Och det skulle det. Liksom, detta är mitt liv nu, fan vill inte lämna min familj här och mina vänner. Alltså, tiden går jätte fort. Fortare än vad jag trodde. Dom sa att det skulle gå fort med INTE såhär fort. Om det är någon där ute som ska utbytesår nästa år så kom ihåg DET GÅR FÖR FORT. Otroligt, ganska obehagligt om jag ska vära ärlig.. 
Nu fick jag det from my heart. Vad Annars? Har Senior night tomorrow - alltså typ sista basket matchen. Kommer bli sååååå kul!! Är taggad, verkligen. Älskar verkligen skolans "school spirit" hur alla går till matcher och hejjar och har det as kul, önskar det var så i Sverige också.. 
Aja enough said, bye. 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0