Jogapants thursdag

Idag mår jag inte så bra, huvudet kommer typ exploera och är otrolig hänging. "kul" Har på mig en tjocktröja och jogapants haha, standard här alltså. I morgon är det alla hjärtans dag, mysigt. Kommer inte göra något haha, inte för jag bryr mig så mycket. Jag tycker om alla hjärtans dag, det är en fin dag. Och pallar inte med alla skit kommentarer när man säger att den är värdelös. Låt folk som är i ett förhållade fira vadfan, haha. Jätte jobbigt. Sedan också detta öl spel - please let it stop....

Kommentarer
Postat av: Papsen

Älskar dig! Hoppas du mår bättre snart. Din blogg är kul att läsa. Håller med om detta öl-spel. WTF är det? Löjligt. Puss

2014-02-13 @ 21:40:18

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0