Japp

Igår var dagen heeeeelt okej, skolan rullade på. Hade mina lektioner, did ma stuff. Efter skolan hade jag cheer practice, vi jobbade med en ny stunt som ser sjukt bra ut! Jaja. Vi ska på en tävling om 3 veckor såååå haha. En ganska rolig sak hände i min biologi klass. Varje dag har vi en sak som heter "Brain Buster" alltså man kommer in i klassrummet och det är en fråga på tavlan som man måste svara på, okej? Och igår var det detta...
Jag garvade i alla fall haha.
Efter cheer så åkte jag och Kim hem till mig, vi åt chips (american life) och sen gjorde oss i årdning för MORP. En dans haha i skolan där man skulle ha på sig en toga. Sen kunde man köpa Juniors och klä ut dom i vad som helt, var otroligt kul att se haha. Jag köpte ingen dock. Men jag och Kim hade världens problem med att fixa en toga, så jag körde på en vanlig svart klänning, jätte mibbat vet. Här är i alla fall en bild på Henry, Skyler och jeriqho utklädda haha
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vi åt chips (american life)" that's your everyday life in sweden man hahahaaaaaa

2014-02-08 @ 17:40:18
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev kommentaren om chips
/Felicia

Jag känner att jag kommenterar varje inlägg... yolo

2014-02-08 @ 17:40:52

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0