Slow

Dagen har varit ganska seg tills jag hade träning, det var kul. Äntligen är vi klara med dansen och hela den saken för homecomming behöver bara tränas nu. Vi gjorde också en sak att jag stod på ett ben medans jag var i luften. Det var kul men ganska obehagligt. Haha.
 
När jag kom hem behövde jag hjälpa till med lite trädgårdsarbete så jag gjorde det och kom precis in. Ska ta en dusch och fixa inför skolan imorgon. Välja vad jag ska ha på mig och allt. Sen vet jag inget mer att säga..
 
Fråga på i frågestunde.. Please.. Haha, men jag kommer svara med ett inlägg eller en video, får se vad jag känner för då. Adios.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du det i USA Anna?
Saknar du inte David? Kommer ni vara tsm hela året?
Jordgubbar/ hallon
Svensk mat/ USA mat?
Svenska/ USA killar?
Den personen du saknar mest!

2013-09-23 @ 18:44:07

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0