Nothing atm

Sitter i mitt rum och lyssnar på musik, "I should go" om jag ska vara helt ärlig. Haha, otroligt fin är den. Skolan var hyffsat bra, gjorde inte så mycket, vandrade runt. Efter skolan hade jag träning, Sen väntade Jeriqho på mig för han behövde vänta på sin bror och jag min syster, så vi kollade på när små 11 åringar spelade en fotbolls match. Alltså amerikansfotboll då, var trevligt, var så jädrans bra väder idag så det var myyys. 
 
Nu håller jag på att ladda över alla mina bilder från min mobil till min data, vill nämligen uppdatera min mobil (!!!) och hade för lite minne så måste ta bort lite saker, verkligen plågsamt haha. 
 
JUSTE, min klänning kom idag! Det är samma som jag hade på min bal i Sverige, men är glad att den kom i alla fall. Nu slipper jag oroa mig över vad jag ska ha på min nästa vecka på lördag för då är det nämligen homecomming. Sååååå excited. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång tog det från att du gjorde en intresseanmälan till dom ringde och bestämde om intervjun? hur långt i förväg bokade du ditt utbytesår? Är EF bra? funderar att åka nästa år och har gjort en intresseanmälan för en vecka sen och dom har inte ringt.. är det försent att söka nu?

2013-09-20 @ 22:49:04

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0