First day, check

Idag var det första dagen i skolan. Kan bara säga, jikes. Gick vilse två gången as stelt, sen trodde jag att jag skulle sitta själv vid lunchen för alla mina vänner hade lunch 6 period och jag 5.. Men då såg jag Connor och satt med honom och den andra utbytesstudenten + connors vänner. Det var trevligt. 
 
Mina lektioner verkar bra, speciellt historia! Åh är så taggad inför den lektionen!! Men dom är så otroligt korta här, haha seriöst helt sjuk. Sedan har vi bara 4 minuter på oss imellan klasserna, så det blir lite stressigt för det är ganska mycket folk i en sådan liten skola så det är trångt och jag tappar bort mig.. 
 
Det ända som är lite dåligt är matte varje dag. Fast om jag ska vara 100% ärlig var det första gången jag faktiskt enjoyed matte. För här behöver du inte ta all matte som vi i Sverige gör, vi får välja vilken matte del vi vill. Jag valde geometri för det är jag "bra" på och det är lätt. Sen har jag också biologi och det kommer nog vara ett ganska tufft ämne men annars verkar det bra, haha.
 
Men då var första dagen avklarat. Lärde känna några nya. Fick även reda på att jag är officelt nu en cheerleader! har min uniform här, ganska nice. Men nu blev detta ganska långt så vi hörs senare! 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0