Early morning

Är vaken och ska börja fixa mig inför skolan, igår mådde jag hur dåligt som helst tills jag spydde och sedan mådde jag as bra. Senare mot kvällen blev det lite värre så gick och la mig tidigt för att få en jädrnas bra sömn. Nu mår jag bra, bara lite huvudverk. 
 
Annars då? Har ingen träning idag, ganska skönt att ta en liten paus, men imorgon så kör vi igen! Sedan kommer helgen vara as bra! På fredag har vi peprally eller hur det nu stavas, sedan är det en brasa vid skolan, sedan så kan man gå runt hela Plattsburgh och leta efter saker typ som en skattjakt. Tydligen är det as kul så ska gå med några! Sedan på lördag är det parad som jag måste gå i för jag är cheerleader, sedan är det en match och under "halvlek" gör vi våran dans, efter matchen så åker vi hem, fixar oss inför homecomming dansen. Trevliiiigt. 
 
Och juste, hela denna vecka är en vecka som heter "Spirit Week" menas att det är olika kategorier varje dag som man måste följa, igår var det Twin Day, idag måste alla olika årsgrupper ha en likadan färg. Sedan finns det typ att man ska klä sig som en seriefigur, och slutet va veckan så ska man ha svart och orange på dig för det är våra färger! Kuuuuul. "Missade" Twin Day igår dock. Haha!
 
Nu ska jag gå, puss. Kom ihåg att ställa frågor i frågestunden, svarar i veckan eller  i helgen med en video för skoj skull! 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0