Awesome day

 
Har haft en otroligt bra dag idag. Dock kändes skolan längre än vanligt men annars har jag haft as kul. Skolan är oftast rolig nu för tiden när allt fortfarande är så nytt och nu när jag känner folk glider det bara förbi. Lyssnade även själv när min kompis spelade en låt som han hade gjort själv på piano, jädrans vad bra det var! Höjdpunkten på min dag helt klart. Sedan hade jag träning som alltid är kul men idag var det 100 gånger bättre. Kom hem skypade även med min bror som jag inte pratat med sen jag kom hit. Saknar honom otroligt mycket faktiskt. And yeah that was my day, hope you hade a awesome day foxy thing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du tillsammans med? Hur blev ni tillsammans?

Svar: David, vi var bästa vänner
None None

2013-09-13 @ 13:46:20

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0