Same

Idag har dagen varit precis som alla andra. Satt i Studyhall idag och pratade med Heily och Kelly om att varje dag är likadan. I skolan har vi samma lektioner varje dag, börjar exakt samtidigt och slutar exakt samtidigt varje dag. Jag vet exakt vilken "rast" (eller 4 minuters paus) jag kommer träffa hon eller han, jag vet vilken väg jag tar till varje lektion, vilka gemvägar jag tar. Verkligen roligt men lite uttjatande efter ett tag haha. Men då blir det också att veckorna går så fort för det känns som att hela veckan smälter in till en dag. Haha jätte svårt att förklara men så är det. Här får ni en bild på mig och Sadie när vi har Studyhall, 4 pariod everyday, for 40 minutes everyday.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0