Lista

Jag har insett att min senaste kyss - Var cool
Jag lyssnar just nu på - Heartbeats
Jag tycker om - Mycket
Jag avskyr när folk frågar - Hur jag mår när jag inte vill prata om det 
Kärleken är - Obeskrivlig 
Du gillar att - Mysa, skriva, lyssna på musik
Jag kommer alltid att - Komma ihåg detta år
Jag är hemligt förälskad i - Johnny Depp..
Sist jag grät var - En vecka sen
Min mobiltelefon är - Död
När jag vaknar på morgonen - Somnar jag oftast om
Innan jag går och lägger mig - Kollar på någon serie 
Just nu tänker jag på - Allt från jord till himmel 
Bebisar är - Söta små gosigt äckliga underbara svin
Idag har jag - Varit i skolan
Ikväll ska jag - Sova
Imorgon kommer jag - Gå till skolan
Jag vill verkligen - Äta atm
Det första du gjorde I morse? Snoozade
Vad åt du sist? Grapes 
Vad irriterar du dig på? Jadu, kan lista en del saker
Vem tänker du på just nu? Secrets my freind. Between me and myself
Tror du att personen tänker på dig med? Lol
Vart reste du sist? Hit.
Vad gjorde du igår kväll? Pluggade
Liknar du din mamma eller pappa? Far min
Ler du ofta? Ja
I vems säng sov du i igår natt? Mine
Gillar du skolan? Faktiskt
Värsta ämne? Matte, biologi
Favoritämne? Historia
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0