Home from Boston

Nu har jag kommit hem från Boston. Känns alltid skönt att vara hemma. Igår var det en ganska lång dag, vaknade runt 7 halv 8 gjorde oss i ordning för att äta frukost på hotellet. Efter det åkte vi till the mall där jag fixade min mobil, äntligen så funkar den! Otroligt skönt, kollade runt i lite affärer sen åkte vi till ett Aquarium som var as coolt, no joke. Var där ett tag, åkte tillbaka till Hotellet, åkte sen in till Boston igen för att äta middag på en resturang. So we did, and yes it was awesome. 
 
Idag åkte Lucy och Sally klockan 7 för Lucy hade balett någonstans så vaknade upp själv i hotellrummet, det var lite scary haha. Sen åt vi frukost, åkte in till the mall igen där jag köpte ett nytt puder, ett par hörlurar. Blev även bjuden på dejt av en kille som jobbade i en affär jag gick in i men jag ba "nooooo" Haha ja jag ville meddela det, ja jag är cool nu ok??
 
I morgon är det ingen skola! As skönt. Måste dock göra läxa och sen kanske jag ska träffa Kim. Vet ej än! Här är i alla fall en bild på mitt nya puder som jag tog med min nya mobil (!!!!!)
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0