Awesome day

Spenderade dagen med Kim, vi skulle köpa Haloween kläder and we did. Jag hittade en hel outfit för Ninja Turtles men det passade inte mig för det var för 7-9 åringar så blev lite besviken haha. Men vi hittade i alla fall ninjasvärt som sitter på ryggen. Så vi ska vara ninjor. Fanns inget för Peter Pan heller dock. När jag kom hem vid halv 5 gjorde jag inget, och om typ en timme ska jag på bio och se Captain Philips med Jeriqho. Vi skullle igentligen se Cerrie men det var 17 års gräns så han kom in men inte jag.. Skulle vara lite jobbigt haha. I morgon ska jag på bröllop i Canada vid 4, tar en timme att köra dit så det kommer bli kul. Aja hr får ni två bilder, en på mig en på Kim. Byeee
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0