A wedding

 
 
Igår åkte vi till Canada för ett brölopp, ett kinestiskt brölopp. Och det var inte ens ett brölopp, dom hade redan gift sig men det var liksom en sermoni för dom och dom som inte kunde komma. Så det var allt trevligt. Jag trode det skulle ta runt 1 och en halv timme men nej, det började klockan 6 och vi åkte hem klockan 12. Det var 12 rättigs middag, och folk gjorde lekar och dansade och hade sig. Ganska kul faktiskt men var så jädrans trött när vi äntligen skulle åka!
 
Idag måste jag plugga, men nu ska min Local Cordinator hämta mig för frukost. Hon måste prata med oss minst en gång varje månad för att se att vi mår bra! Så aa, annars har jag läxa att göra som jag sjutit upp tills idag.. Damn it. 
 
Fick även "betyg" i förrigår, kan säga att jag har A i allt förutom boilogi.. Fast här räknar dom inte liksom A-E utan poäng som 83/100. 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0