Söndag

Slutet av veckan nu då, imorgon är den en ny vecka av skola, cheer börjar igen och jag ska även börja träna mer och mer haha. Idag are the plans to study and then go to Lake Placid (eller hur det nu stavas) to pick up Lucy and eat dinner there. I still don't know why i write in english..
Igår var dagen slapp, skulle umgås med Juliuana men det blev inte av så klockan halv 5 åkte jag hem till Jeriqho och åt middag med han, hans mamma och lillebror. Var allt mysigt det jaja. Åkte hem vid 9 och somnade nästan så fort jag kom hem, var så trött haha. 
Sitter nu och gör inget, måste duscha så ska göra det snart, just for you info. Sen måste jag göra min läxa </3 Never fun, never fun.

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0