Sick today

Idag vaknade jag upp klockan 4 med huvudvärk, kunde knappt somna om så jag gav upp. Letade efter huvudvärkstabletter men såg inget där nere så I went back upstairs och försökte (notera försökte) somna om. Kockan 6 gick mitt alarm och mitt huvud kändes som att det skulle explodera. Gick ändå till skolan (!!!) i lektion tills jag gav upp för jag mådde, verkligen, skit. Nu ligger jag hemma i min soffa och halvsover haha. 
The pictures is from yesterday, I really good day. Dom firade Jeriqho för han van ett race så nu är han först i hela New York State. Så igår var det "Jeriqho Day" hela skolan firade honom med tårta, hängde upp posters över allt, skrev hans namn på alla fönster och dekorerade hans skåp haha. Så hade på min hans tjocktröja för att ge lite support (!!!!) aja hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad snygg du är.., och verkligen en jättebra blogg!:)

Svar: Tack så mycket!! :)
None None

2013-11-14 @ 16:35:24
Postat av: Anonym

Vad tävlar/tränar Jeriqho i? Var det nån tävling eller nåt? (Nyfiken haha)

2013-11-14 @ 17:56:21
Postat av: Anonym

Hope you are feeling better darling. Yuck headaches. Puss

2013-11-14 @ 17:58:44

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0