En gång så alla fattar själva dealen

Var inte du och David tillsammans? Vad hände med er och har du gått över honom såpass mycket att du kan bli tillsammans med Jeriqoe så snabbt?
 
- Okej, here we go. Jag och David var tillsammans, typ hela sommaren, nästan. Jag älskade honom och jag älskar honom fortfarande. Vi båda visste att jag skulle åka och vi var faktiskt otroligt dumma att bli tillsammans sommaren innan jag åkte. Vi sa till varan att vi skulle försöka hålla hela året, men vi båda viste att det inte skulle hålla. Vi var kanske tillsammans i 3 veckor tills vi båda sakta gled ifrån varan. Sen tog det slut, det var för det bästa och jag var inte glad över det beslutet. 
Jag hade då börjar "umgås" lite med Jeriqho, men vi var inte tillsammans då. När jag och David gjorde slut så gick jag på en dejt med Jeriqho någon vecka efter det. Sen blev vi tillsammans. 
Och till din fråga om jag är över David, jag vet inte. Jag tycker om Jeriqho såååå mycket, men David kommer alltid vara speciel för mig. 
Got it? 
 

Kommentarer
Postat av: -

Lägg upp bild på dig och Jeriqho? :)

Svar: När vi får en bra bild tillsammans så visst
None None

2013-11-16 @ 02:02:59
Postat av: Anonym

är inte david jääättee kort? du är väl ganska lång eller?

Svar: David är längre än mig, jag är 1.62 så jag är inte så lång. lol
None None

2013-11-16 @ 09:24:33

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0