Dag. 1 – En bild på mig & 10 fakta om mig.

Jag bor i USA i ett år och trivs bättre här än i Sverige, jag fryster hela tiden, jag har märkt på senaste tiden att jag är otroligt stel, jag önskar att jag hade mer kontakt med vissa persioner jag knappt känner idag, jag hatar clowner mest av allt, detta utbytesår är det bästa jag gjort i hela mitt liv so far, jag tror på Gud men tycker att sjävla "big bang" låter mer trovärdigt, när jag var liten ville jag vara kille lol, jag är väldit taggad på att börja i IEG när jag kommer tillbaka till Sverige, Jag har ej mer att säga. 

Kommentarer
Postat av: Fellaaannnnnnnnnnnnnnn

Braaaaaaaa bbyyyyyyyy <333333333

2013-11-21 @ 19:50:27

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0