Bara för skoj

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Shailee, Johanna, Alva, David
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj finns otroligt många. Men top of my head Shailee
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är så äckligt snygga

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Skola, träffa peps
Vad ska du göra nu? Kolla på film, käka godis 
Har du gjort något dåligt idag? Faktiskt inte
Roligaste idag? Haha var en otroligt rolig sak idag men får tyvärr inte ta upp det. 
Hur mår du? Bra, som dom mesta dagarna.

Vad har du ätit idag? För det mesta, chips.
Har du duschat idag? Ja
Är du trött nu? Lite kanske

 Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Nej. Not atm
Vilket är ditt favoritband/artist? Journey, David Bowie, Queen

 Kärlek.

Är du kär just nu? Kär och kär - Nej. 
Har du kysst någon idag? Vet inte..
När kysste du någon senast? Vet inte..
Är du romantisk? Nejnej och återigen nej
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte dirrekt
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag tycker om att vara i ett förhållade faktiskt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, sån är jag ej.
Vem sov du senast bredvid? Em.. David. Har inte sovit över med någon här än haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 24 skulle jag troHur ska den perfekta killen vara? Oj, social, snäll. får mig att skratta och känna mig speciel, vara en nära vän. Inte fan vet jag. Finns inget som heter perfekt för mig, alla är väll perfekta på sitt egna sätt. (?)


Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0