Answers

I skolan, har du redovisningar osv på engelska då? Och första dagen, fick du typ presentera dig själv på engelska då? Vad läskigt isåfall eftersom det inte är ditt modersmål liksom :p
 
- Tjenare, alltså vi har inte haft någon redovisning för klassen än. Men det lär komma i framtiden. And yes, första dagen behövde jag presentera mig för klassen för alla undrade vem jag var, och att prata engelska har aldrig varit svårt för mig för jag har pratat det med min mamma ända sen jag var en liten bebis. Så det var väldigt skönt. But everything is in engelish haha. Men ingen redovisning än. Thanks yooooooou

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha efterbliven kommentar

2013-11-11 @ 21:05:55

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0