So yeah

"This is it"
Kan verkligen inte förstå det själv. Om ungefär en timme så kommer jag behöva säga hejdå till mit hus och sedan vid 20 över 7 kommer jag behöva säga hejdå till hela mitt liv här i Sverige och börja på ruta ett igen i USA. 
 
Hur känns det då? Trodde jag skulle vara mer nervös just nu, ärlig har jag gråtit så otroligt mycket så jag tror jag är slut på tårar. Jag är mest rädd, men sedan är jag så otroligt glad att jag får uppleva detta. Det här kommer bli ett så underbart år. 
 
Kommer sakna alla så otroligt mycket. Mina fina vänner och älskade familj, älskar er så mycket. Och som jag sa 100 gånger om igår, 10 månder går fortare än vad man tror. Lovar.
 
Well, see you soon! 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0