En otroligt rolig men awkward moment

 Så, jag och min nya värd bror Connor var och spelade pingpong/pingis en morgon. Vi spelade typ i en timme, as kul faktist. Men vi båda väldigt dåliga. 
 
Efter ett litet tag säger jag "How can you be so bad att pingis when you have a pinging table?" Connor fattade ju då ingenting för jag använde det svenska ordet för pingpong. Så han trodde jag menade "penis" fast bara med ett litet roligare uttal. Ni skulle ha sett hans ansiktsuttryck, han såg verkligen chockad och förrvirrad ut. Han bad mig upprepa det jag sa och jag sa "Yeah, how can you be bad att pingis?" och han sa "What are you saying?!" Efter att ha tänkt igenom det jag sa började jag skratta och sa att pingis bettyde pingpong med på svenska. 
 
Han började också skratta och det var otroligt roligt men awkward. Varje gång vi ska spela pingpong säger vi pingis, otroligt kul. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha Anna!

2013-08-26 @ 16:52:55
Postat av: Felicia

Hahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahah I laughed a lot while reading that. Like a lot.. hahahahahaha and I'm still laughing

2013-08-26 @ 19:58:29
URL: http://feliciafischerberg.blogg.se

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0