Okejokej

Alltså.. Hej. Sorry mannar för jag ej har bloggat på.. Några dagar? Veckor? Men ni vet livet kom i mellan, är det är bra anledning fader min?? 
 
Mit jullov var nice, umgicks med vänner och aa, eller sa jag redan det? Jaja. Igår gick jag på en fiel trip med min photo class, sen efter det hade jag träning, åkte hem till Helene och sen hade jag daram. Åh vad jag älskar drama, så himla mysigt. Ska även spela en kille, fan alltså blir ju grymt!
Idag har inte gjort mycket.. Haha, men ska över till Helene senare för ska sova där med några vänner. Mycket trevligt det där alltså. Sen i morgon har jag drama typ klockan 10 till 1 skulle jag tro.. 
 
Annars rullar livet på, går ganska bra. Have my ups and downs. But today i'm happy. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Papsen

okejokej,,, Nu har vi fått nog av denna sida! Nästa uppdatering tack!

2014-01-15 @ 19:44:52

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0