Idag

 
Idag var skolan.. Helt okej. Skämde ut mig framför en ny grabb i skolan som kommer från Spanien, mycket  kul var det ändå och vi skrattade lite. Han gick i korridorren och jag och Angelica gick förbi honom och hon sa "that's him!" så jag vänder mig om och säger "Hola me llamo Anna" i en oerhört oatraktiv röst och han börjar snacka spanska med mig och jag står där och bara tänker "noooo" Förklarde efter att jag inte pratar spanska, sen i lunch kön står jag med China och så säger jag "I saw the new guy from Spain" Hon sa "Omg we're is he?!" Och inte visste jag att han står rakt framför mig, han vänder sig om och jag pekar på honom och säger "THERE!" alltså nej, han började skratta och jag sa "i'm sorry" 10000 gånger. Fy alltså haha. ¨
 
Mådde annars inte så bra idag, ganska hänging och mitt huvud vill jag ej prata om. Så under my secon period, när jag har studyhal gick jag in till Miss Maggie och sov i 45 minuter tills klockan ringde då jag gick till min engelska lektion. Trevligt, dock mådde jag inte bättre men annars var det helt ok. Skol dagen gick som den gick sen hade jag träning, kom hem, åt, duscha, kolla TV ja typ det.
 

Kommentarer
Postat av: Papsen

Älskar att läsa sin blogg! Tråkigt att du inte mådde så bra men annars verkar det ha varit en kul dag...! Puss

2014-01-23 @ 09:09:35

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0