Humpdaaaay

Men and my OOTD, i skolans spegel. Yiez i'm awkward like that. 
Idag är det humpday, dom som inte fattar tooooooo bad. Haha! SItter och skriver lite för jag känner för det. Skolan var helt okej, gjorde inte så mycket som vanligt. Sedan efter skolan hade jag cheer och så twisatde dom mig i luften. Det var otroligt obehaglight, och jag lyckades en gång sen den andra gången ramlade vi alla på varan i en väldigt awkward och obekväm ställning. Otroligt kul men kan säga att jag har ett jädrans stort blåmärke under min rumpa. 
 
Sedan, ja vad hände då.. Åkte hem.. Åt middag. That's life so awesome. American life. Kan verkligen inte fatta att jag åker hem om 5 månader (ja jätte off topic) but serious, 5 months.. damn. Tiden går verkligen fort får köra en liten TB snart. Och ni som inte fattar det heller, look it up. Nej nu var jag otrevlig. 
Hejdå. 
 
HAPPY DAD????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du gått på/testat cheerleading innan du kom till USA?

2014-01-17 @ 16:10:04

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0