Yeserday

Hello there my beautiful friends. 
 
Igår klockan 3 var jag hos min local Cordinator för ett möte. Det var mer om vad man kan bli hemskickad för, behövde skriva på lite saker, och massa grejer som jag inte kommer ihåg. Vi var 5 stycken utbytesstudenter där. En av dom kommer gå i min skola men bara en termin, hon var trevlig! Sen var en annan Anna där som jag kände sen innan, trevligt det med. Dock kommer hon gå i en annan skola.
 
Sedan vid 5 så kom allas host familjer över för en BBQ, det var trevligt. Maten var god haha. Sedan fanns det en chockladfontän så jag stod vid den ganska länge.. Haha! Efter det åkte vi och köpte lite snakcs (yesyes) sen åkte vi hem. Lucy och jag kollade på Rocky Horror. Otroligt konstig and I understood like 50% of the movie.. Sen kollade vi på ett avsnitt av Game of Thrones. Kan bara säga att jag HATAR JAFFREY (SHARK BOY) 
 
Well this was long, have a great day.
Här var 3/5 av utbytesstudenterna, killen år höger är min bror Connor
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0