Sorry!

SPIRIT DAY, menas att idag ska vi bära orange och svart. But not Anna and the cheerleaders, vi ska ha på oss våran cheeroutfit men bara överdelen, sedan har jag svarta jeans till det. Om mitt hår vill, ska jag ha uppsatt hår med våran gigantiska rosett som vi måste ha nu framöver till alla mathcer. Haha, nicenice.  
 
Sedan ikväll är det peprally, är ganska taggad! Sedan har vi den där brasan. Myyyyysigt. I morgon är det matchen sen själva dansen. Och sen kanske det händer en rolig sak på söndag men vet inte 100% än! Kommer bli en braaa helg.
 
JUSTE i morgon eller söndag svarar jag på mina små frågor hahaha, fråga på nu.......
Slänger in en gammal sne bild på mig.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0