Oh monday, why

Soon, soon you will be mine...Måndagar är alltid lika sega, tråkiga, gråa och ospännande. Men idag har dagen varit hem okej än så länge. Hände några roliga event! Skolan gled förbi otroligt fort, lunchen var trevlig satt och pratade med Jeriqho hela lunhen så det var kul. Träningen var kul som vanligt sedan kollade jag på min systers fotbolls match. Var fruktansvärt kallt ute, helt sjukt 13 grader så frös så mycket. Tog en varm lång skön dusch när jag kom hem, åt och ska snart kolla på Game Of Thrones i think. 

Hade inte heller någon aning om att det var fottodag idag, alltså fotton som kommer in i the yearbook.. Så det var lite halvtsegt för hade en sådan där "fuldag" kände jag. Behövde även byta tröja under dagen för den var opassade för skolan, tur att jag hade med mig en extra! 

Ska lägga mig tidigt ikväll, är så otroligt trött. Puss.

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0