Homecoming

Igår så fick min mobil en vattenskada när jag hade den i min ryggsäck samt som min vattenflaska, så öppnades vattenflaskan så min mobil är lite skadad nu.. Tror den funkar för det vibrarerar och den gick på en gång men vi har lagt den i ris och den kommer ligga där några dagar, så kunde inte ta bilder.. 
 
Annars var det en så jädrans rolig kväll, alltså herregud. Har inte dansat så mycket på länge. Vi hoppade, sjöng/skrek ut låtar, dansade som ganlingar, gjorde en cirkel där man kunde gå in i. Haha helt galet. Hade också mycket mysiga stunden, haaa.
 
Dock behövde vi gå hem en halvtimme tidigare för Lucy mådde dålig och höll på att spy. Det var ganska tråkigt för jag ville stanna för att det var otroligt kul, och mest för att den sista låten skulle Jeriqho sätta på Faithfully för han vet att det är en av mina favoritlåtar så ja, det var lite tråkigt. Och aa som ni kanske fatta var Jeriqho min dejt. 
 
Idag är det söndag ska inte göra så mycket. Men här får ni en bild på mig, Connor och Lucy.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0