Good morning

 
Hello! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade på ett ansnitt av Morden Family och ska snart upp och äta fukost. Är otroligt hungrig. Igår hade vi en match, vi förlorade haha. Men det var faktiskt väldigt roligt, hade det otroligt kul. Sedan efter det åkte vi hem, kollade på Game of Thrones. Jag somnade under själva avsnittet var otroligt trött haha. Sedan så gick jag och la mig efter 1-2 avsnitt av Morden Family och pratade lite med Nathalie! 
 
Idag har jag inga planer, som varje helg.. Haha. Kanske ska kolla om någon kan köpa skor med mig, måste köpa nya klackar och en freebra. Hopefully, annars får det bli i veckan! 
 
Hoppas ni får en jätte bra dag! Talkt to you later.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0