Answers

hur lång tog det från att du gjorde en intresseanmälan till dom ringde och bestämde om intervjun? hur långt i förväg bokade du ditt utbytesår? Är EF bra? funderar att åka nästa år och har gjort en intresseanmälan för en vecka sen och dom har inte ringt.. är det försent att söka nu?
 

Hm, det var ett år sen så minns inte riktigt. Dom kontaktade mina föräldrar. Det var inte så såååå långt efter men det tog ett litet tag! Jag bokade ett år innan, sedan så hade jag intervju i typ november, så det är verkligen inte försent att söka nu! Nu är den perfekta tiden så du får allt klart, det är en ganska lång presses så det kommer ta tid. Jag bestämde mig för att åka med STS, EF har jag hört lite dåliga rykten om så ville inte åka med dom. Säger inget dåligt bara att tyckte att STS verkade säkrast! Och ora dig inte att dom inte kommer ringa, dom kommer ringa dom gör en intervju med alla, tror jag. Men dom kommer ringa take it easy! :) 
 
Kostar det mycket att åka med STS? :)
Kan inte säga att det är billigt. Vill inte lägga ut en exakt summa, det kan du kolla upp by yourself. Men det kostar en del, totally worth it. 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0