Answer

Hej! Jag undrar vilket företag åkte du med till USA? Och rekommenderar du att åka? För jag funderar nämligen på att åka!!
 

Ah tja! Jo jag åker nämligen men STS, rekomenderar starkt. Du kan även köra en vecka i New York som jag gjorde. Men skulle ljuga om jag sa att STS bara gjorde så. Nästan alla gör det. Men kör på STS as bra. 
 
Och JA jag rekomenderar att åka. Helt seriöst om du/ni får en möjlighet att  uppleva detta GÖR DET. Finns inget jag ångrar och det kommer verkligen inte finnas någor jag kommer ångra. Du kommer få ångest innan du åker men när du väll är här inser du bara hur otroligt bra det är. Åk förfan! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man ska åka med sts måste man göra ett test va? Hur var testet? Och vad fick du göra?

2013-09-17 @ 14:16:04

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0