22 facts about me

Jag vill bo kvar i USA, alltså inte flytta tillbaka 
 
Jag är en av 3 utbytesstudenter i min skola
 
Jag har redan vuxit otroligt mycket, alltså inte längd utan personligt
 
Jag tycker om att läsa poesi och noveller
 
Jag älskar att filosofera 
 
Jag tänker på engelska 
 
Jag är en dålig förloarare
 
Jag är en morgonmänniska, kan vara otrolig hyper på morgonen 
 
Idag var den första gången jag drack cola efter en månad. Amazing. 
 
Jag kan lätt säga att jag är modig, flyttade ändå till USA ensam. 
 
* Jag är beroende av instagram (Annabaumgartner följ ftw)
 
* Jag börjar känna mig mer och mer amerikans.. 
 
* Jag har tydligen en dialekt när jag pratar engelska påstår alla i min skola 
 
Jag vill sååå gärna ha en tatuering 
 
* Jag tycker faktiskt väldigt mycket om cheerleading 
 
* Jag älskar maten här
 
* Det känns som att jag har bott här hela mitt liv
 
* Mina smeknamn so far är sweden (min gympalärare kallar mig det) och racecar 
 
* Dricker kaffe varje morgon annars blir jag inte pigg 
 
* Älskar att kolla på skräckfilmer men ångrar det grovt efter.
 
* Efter 3an i Sverige så vill jag flytta till Australien 
 
* Jag kommer defenetivt åka tillbaka till Plattsburgh igen

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0