Sunday

Förlåt för jag inte har uppdaterat något denna helg, har inte riktigt orkat eller haft så mycket tid helt ärligt. I fredags så åkte vi direkt efter skolan till Albeny och tittade på Jerry Sindfeilt. Det var otroligt roligt. Stanna natten i ett hotell och åkte hem klockan 6 för Lucy hade en match. Sedan på lördagen så åkte vi till ett ställe där det var "october fest" var där i kanske en och en halv timme, åkte hem, åt m.m Klockan 9 gick jag på bio och såg Gravidy, hade roligt men filmen var lite konstig men går inte riktigt att klaga liksom. 
 
Idag är det audition för skolans drama föreställning. Jag ska dock inte auditia för en stor roll bara backrundsdansare för jag missade själva infomation saken när man fick reda på vad man måste öva på. Men aja. Sen vet jag inte vad jag gör, har lite läxor som måste göras. 
 
Lyssnar även på denna låt 
Specks - Matt pond pa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

seinfeld*

2013-10-07 @ 08:56:26

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0