And the weekend begins

Är hemma nu och gör ingenting. Sally och Tim (host mom and dad) ska ut ikväll så kan inte göra något, så ska mysa ner mig i soffan och kolla på Harry Potter hela kvällen och sedan somna i soffan. Skolan var helt ok, inte så mycket att säga om det. Haha. 
 
Imorgon är det lördag, måste gå och kolla på Jeriqhos meet, väldigt många ska vara där så det blir väll roligt. Sedan kanske jag ska hem till Kim eller något efter får se hur jag gör, vi får se. Sedan söndag är helt oplanerat so far. Vet att jag har läxa så måste nog se till att göra den någon gång under veckan. Nästa vecka är det i alla fall Halloween så det kommer bli as nice!
En bild på mig och Angelica ♥
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0