Thanksgiving day

So today it was thanksgiving. Maten var otroligt god, umgänget var trevligt. Var bara en anmäl mysig och chill dag, spenderade den med "familjen" och 2 andra dansare som kommer över varje Thanksgiving till deras hus. Long story, can't be botherd making it short. Sedan spenderade jag bara tid med familjen, skypade med min bror lite, sedan tittade jag Sally och Connor på två ansnitt av breaking bad som vi följer. Otroligt bra. 
 
För att vara lite down to earth. -What are you thankfull fore?
Jag är tacksam för allt just nu, helt ärligt Att jag kan vara här, lärt känna en ny familj, nya vänner. Nya minnen och allt. Är bara tacksam för livet. Lol djup, but it's true.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0