Random

Jag bryr mig för mycket i livet. Vad folk tycker om mig, vad som är rätt och fel i andras ögon istället för mina egna. Vad jag har på oss och om folk tycker det ser bra ut istället för om jag själv är bekväm i vad du bär. Jag bryr mig om mitt utseende, jag sätter på smink varje dag för jag är mer bekväm och vill att folk ska se mig så. Jag bryr mig om vad jag äter, vad jag lyssnar på, vad mina betyg är. Jag ska vara så bra som jag kan vara. Ibland vågar jag inte sticka ut, och om jag gör det får man komentarer om det. Jag bryr mig för mycket om livet för att vara 16 år. Om vart jag kommer hamna, framtida planer. Vill jag gufta mig? Vill jag ha barn? VIll jag jobba med det eller det andra? Inte fan vet jag. Jag bryr mig för mycket för att vara så ung som jag är. Själv vet jag inte om det är bra eller dåligt. Jag vet inte om jag gör allt för att nöja andra, eller om det är för mig själv. Fan alltså, jag bryr mig för mycket.
 
Sorry guys. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Papsen

Men.. vem bryr sig? :-) Älskar dig!

2013-11-20 @ 08:23:59

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0