Not much to say

Idag hade vi ingen skola, ganska skönt men gjorde verkligen ingenting så skulle inte tacka nej till skola faktiskt. Då får jag i alla fall något gjort haha. Skypade i alla fall med David, hade inte pratat med honom på 1-2 månader så det var lite kul i alla fall. Låg även och latade mig i soffan och tittade på Inglorious Bastards, otroligt rolig och skööööön film. Love that movie. Somnade i min säng ett tag, sen väckte Jeriqho mig genom att ringa. Ritade lite (becasue is was so bored) och ska snart ner och äta. Prudoctive day, yesyes. 
 
Det är även farsdag idag. Så synd att jag inte kunde fira det med min pappa. Älskade pappa, saknar honom så mycket. Finns nog knappt ord till det. Men pappa, (jag vet att du läser detta) älskar dig med hela mitt hjärta, saknar dig med. Vi ses snart ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Papsen

Puss! Älskar dig också!

2013-11-12 @ 07:46:08

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0