Friday

Ni får en suddig liten bild på mig för jag har verkligen inga andra bilder att ladda upp för jag är så okreativ och tar inte intressanna bilder.
 
Annars då? Jo tack det är bra, livet rullar. Första November idag, herregud om 14 dagar har jag varit borta i 3 månader, känns ganska overkligt + att det känns som kanske bara 1 månad. Om 21 dagar fyller min älskade pappa år ♥ och om 27 dagar fyller min bror år. Han som blir 18 och allt, tyvärr måste han vänta 7-8 månader innan han faktiskt kan fira det genom att dra ut till krogen haha. 
 
Igår var det Halloween, hade det as kul! Gick först hem till Kim åt pizza, sedan kom dom andra över och vi började att gå runt i hennes område. Dock var det inte så mycket där så vi åkte till där jag bor och där var det fuuuult av folk som gick runt. Blev även lämnad ensam med en jätte bäbis som sedan jagade mig. Otroligt obehagligt, väldigt. Sedan kom jag hem och åt lite godis sen somnade jag. Värd kväll, väldigt värd!
 
Fredag idag, inte gjort så mycket sofar. Kollade klart på Batman men ska nog hem till Juliuana sen. Oh happy friday. I'm just so happy that I don't have to drag myself out of bed tomorrow at 6 Am and then drag myself to school and suffer a few hours there. And I don't know why I started to write in english but this was fun so I will continue until I stop. And i'm stopping now so bye my sweet friends.
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0