Bal "snart"

Okej snart och snart kan jag ej säga, det är ändå i maj. Men tiden går så jädrans fort här så kommer kännas som bara en månad tills jag ska på balen! Som kanske 1% av er vet är jag en Sopthmore/Junior. Menas att jag tar klasser med Sopthmores men kan ta med Juniors om jag frågar om det, men jag får göra allt som Juniorns kan, liksom gå på balen m.m Sedan har jag liiite Senior fördelar typ att gå till Senior courtjard men känner typ bara 4 seniors så avstår från att göra det.. Haha. 
 
Men Juniors har i alla fall bal i vår, juniors har det istället för Seniors. Så jag är inblandad i det hela, och det menas med stessen över att skaffa en klänning.. IGEN. Har redan börjat kolla runt efter klänningar, and I don't like it. Ska fråga om vi kanske kan åka till Albeny eller något för där har dom tydligen jätte fina men vet inte om det kommer vara så vårt att åka dit och så kanske man inte hittar något. Well well not much to do right.. 
 
Och balen här verkar vara så jäkla kul! Dom har fört bal, sen efter det är den någon dans, sen efter det byter man om till vanliga kläder och så kommer en hyptnos till skolan och hypnotiserar vissa folk. Alltså FOR REAL. Hela balen kommer vara klar vid 3 på morgonen, dom gör det så att man inte skulle gå ut och dricka efter. Sound like a good plan tho.
En bild från min blad i Sverige
 

Kommentarer
Postat av: Linni Kallin

Ohh saknar dig min fina

2013-11-16 @ 23:49:55

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0