A love thing

Är du i ett förhållande? Ja, lol

När går gränsen vid otrohet? När man flirtar med någon annan och vet om det själv. Sen om man pussar på någon.

Är du romantisk? Nej inte alls faktiskt. Önskar jag var mer romastiskt.

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Perfekt och perfekt. Like Ellen said, like your best friend.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Ganska jobbig faktiskt hah

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man ska kunna vara sig själv. Och att man litar på varan

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? När? Ja det är klart, senare gången var typ förra veckan

Har du lekt med någons känslor? Ja det har jag, tyvärr.

Hur många har du varit ihop med? Riktigt varit ihop med skulle jag säga 1.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? Oj, en sommar 

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande. Passar bättre som det, diggar inte att vara singel faktiskt. I don't feel loved </3

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 24 skulle jag tippa på

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Never, not even for 10000 dollars. Överdriv men aldrig.

Hatar du ditt ex? Verkligen inte. Han är fortfarande min bästavän.

När du vill ha någon, vad gör du? Är väll lite mer social mot honom, idk

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Vet inte. Jag skulle flippa

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja det vill jag, verkligen. För att det känns så härligt liksom haha

Vill du ha barn? Det vill jag.

Blir du lätt kär? Har bara varit kär en gång, så lätt vet jag inte. 

Vad faller du för? Någon som har en speciel personlighet och kan vara sig själv med mig.

Hur viktigt är det att man har samma intressen? Nej, men klart det är kul om man har några saker gemensamt.

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Nothing to say, totaly up to you if you do it or not. No judge.

 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0