Första dagen

Igår kom jag äntligen fram till Plattsburgh, var så otroligt nervös när jag gick av planet. Känslar går fortfarande inte att beskriva. Jag åkte med en annan tjej som heter Anna och vi båda nästan skakade. När vi gick av planet insåg vi hur litet flygplatsen var, och det fanns inget rum där dom "väntade" dom kunde vara var som helst. Vi båda gick direkt in till badrummet för last check up, haha.
 
Efter det gick vi igenom en liten gång och det första jag ser är min nya syster Lucy med en stor skylt där det står "Welcome Anna" bakom henne står även hela min nya familj. När jag först kramade dom så gick det över. Kändes redan då som att jag hade känt dom hela mitt liv. Kan verkligen inte fråga om en bättre familj, den är verkligen helt perfekt. Är så otroligt nöjd.
 
Känner på mig att detta år kommer bli bäst.
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0