Det dyrbaraste jag kan hålla i

2 dagar innan jag åkte så ordnade mina närmsta vänner en surprise brunch för mig. Det var seriöst det finaste någon någonsin gjort för mig. Dock hade jag en liten hint innan men ändå, det var så fint gjort. En av mina bästa stunder i mitt liv. 
 
Varje gång jag tänker tillbaka på den dagen kan jag inte hjälpa leendet på mina läppar. Det där är liksom vänner som verkligen bryr sig och dom som jag älskar så mycket. 
 
Dom gav mig två saker, ett armband där det står "ALWAYS WITH YOU" på, har på den på min högra handled och kommer aldrig ta av den. Sedan fick jag en bok. Inte en vanlig bok utan en bok där dom har skrivit i. Dom alla säger lycka till och att dom älskar mig. Läser det varje dag, det är så otroligt fint gjort. 
 
Ville bara säga till er, om ni läser. Tack ännu än gång. Det var så fint och otorligt vackert. Ni gör verkligen dagarna lättare när jag tänker tillbaka på hur fina mina vänner är. Ni är bäst. Ni finna alltid med mig ♥
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

That gave me a little tår i ögat. Löve you

2013-08-19 @ 19:18:29
URL: http://feliciafischerberg.blogg.se
Postat av: Linnea

Det där gav mig rysningar! Love u man!!! Är så otroligt kul att följa din blogg btw! Pusssss!

2013-08-22 @ 18:08:02

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0