And i'm here

Äntligen, framme i New York på ett startcamp som jag kommer vara på i en vecka. Folket är hur trevliga som helst, det är folk från hela världen, ganska nice. Har precist käkat pizza med alla och alla är så jävla trötta så alla kommer somna snart. 
 
Resan var ganska hemsk om jag ska vara helt ärlig. Satt bredvid en franks tjej så vi snackade inte så mycet. Satte då på musik. Blev inte bättre när jag började läsa igenom hejdå sms som jag skickade igår. Nej det gjorde saken inte bättre. 
 
Saknar redan alla mina vänner och familj. Saknar min kära David, min katt, hund och hus. Men det går snart över skulle jag tro! 
 
Nu ska jag nog sova eller något, kanske ska vara lite social mot folk men alla ser ut att röra sig mot sina sängar så vet inte rikgt. 
 
En bild från planet, London
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

DITT NAMN:
REMEMBER ME!

DIN E-MEJL: (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0